Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Sziasztok! Laura vagyok, egy gyönyörű egy éves kislány anyukája. Korábban sokat edzettem és aktív fitnesz életet éltem. T-Rex-eztem, boksz aerobicoztam és sokszor láttam a kettlebell nőknek szánt edzéseket. Nagyon érdekesnek találtam, de semmit sem tudtam róla.

Kettlebell nőknek szülés után?

Igen! Nagyon sok cikket olvastam el a szülést követő egy évben, amíg nem tudtam edzésekre járni. Mi az, ami a lehető leghasznosabb és egy év kihagyás után visszaráz a gyakorlatokba. Kicsit megmondom őszintén más értékrend alapján élem már az életem, így az edzéseket is sokkal más szemszögből néztem. Beszélgettem a korábbi edzőmmel és szerettem volna többet megtudni, hogy a kettlebell nőknek mennyire megterhelő, felesleges vagy éppen nem javasolt.

Szerencsére megnyugtatott, a Betterbell.hu -t ajánlották legtöbben. A kettlebell nőknek szóló edzések fantasztikus eredményekre vezethetnek és az egész testet átmozgatva segítenek ismét felépíteni a kicsit „bepunnyadt” izomzatomat.

kettlebell nőknek

Mi is az a kettlebell?

Most nem szeretnék senkit sem a történelmi részletekkel fárasztani, de alapvetően érdemes tudni, hogy ezeket a „vasgolyókat” korábban Oroszországban mezőgazdasági termények piacozása során használták ellensúlynak. Ezt követően vette át folyamatosan az edzések során az orosz hadsereg és edzették vele a katonákat. Sportolók és különféle katonai, rendőrségi alakulatok képzésében is használták. Nagyon fontos, hogy nem célzott izomcsoportokat, hanem az egész testet alakítja és erősíti.

De kettlebell a nőknek??? Igen. Pontosan azért kedvelték meg a nők ennek az edzéstípusát, mert sokszor (én is…) abba a hibába esnek, hogy bizonyos testrészeik izomzata aránytalanul megnagyobbodik (lábak, hát, kar), hogy a nőisességüket veszítik ont el.

A kettlebell nőknek szánt edzéseken az instruktorok utasításait nagyon fontos betartani. Elengedhetetlen, hogy előzetesen fel legyen készülve a testünk és izomzatunk arra, hogy ezeket a feladatokat el tudjuk egyáltalán végezni. Azonban az eredmények utána magukért beszélnek.

Először is, ami számomra nagyon fontos volt, hogy az egész testemet és izomzatomat szerettem volna átmozgatni, úgy hogy nem akartam megint egyesével haladni az izmaim felépítésében, ahogy azt tettem korábbi edzésekkel töltött éveim alatt.

A kettlebell nőknek szervezett edzésein baromi jó a hangulat. Az elengedhetetlen bemelegítést követően jönnek azok a gyakorlatok, egyre nehezebb fokozatokban, amelyek után úgy érzem magam, mintha 2 óra boksz aerobicon vettem volna részt. Pedig csak fél órákat edzem.

Az edzőm kimondottan a kettlebell nőknek írt edzéstervét hajtja velem végre, mert pontosan leírtam neki mi is a célom. Három hete kezdtem el újra ezt az aktív sportolást és edzéstervet és bízom benne, hogy minden kedves női és ANYA!!! olvasómnak kedvet tudtam csinálni, a kettlebell edzésekhez. Üdvözlettel, Laura.